OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti. » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 13
Month in Media - August 2017

Month in Media - August 2017

20/09/2017 20/09/2017

Ani během letních měsíců svět médií a reklamy nespí. Co myslíte, jak rychle roste počet uživatelů Snapchatu? Odpověď a jiné další...

Stáhnout

TV trendy srpen 2017

TV trendy srpen 2017

13/09/2017 13/09/2017

V MEC jsme opět nakoukli pod pokličku televizních stanic a sledovaností za měsíc srpen. 

Stáhnout

Skutečná data a pravdivý příběh o odložené sledovanosti TV.

Skutečná data a pravdivý příběh o odložené sledovanosti TV.

10/08/2017 10/08/2017

OD 1.9.2017 SE MĚNÍ „OFICIÁLNÍ MĚNA TV PROJEKTU NA NASTAVENÍ LIVE + TS0–3,...

Stáhnout

Month in Media - July

Month in Media - July

03/08/2017 03/08/2017

Červenec byl na novinky v mediálním světe opět velmi rozmanitý a proto doporučujeme přečíst si další číslo našeho měsíčního přehledu. O...

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti.
14/07/2016

Sledovanost finálového zápasu fotbalového mistrovství dosahovala v některých momentech až 22 %, přičemž téměř jednu pětinu tvořila sledovanost mimo domov. U ostatních zápasů tvořila OOH sledovanost zápasů 17-37 % z celkového ratingu. Přičemž nejvyššího podílu (37 %) dosáhla u zápasu Česko-Chorvatsko.

Sledovanost všech zápasů si můžete prohlédnout na tomto webu: http://shiny.median.cz/EURO2016/

OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti.