OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti. » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 14
TV trendy říjen 2017

TV trendy říjen 2017

20/11/2017 20/11/2017

Podívejte se, které pořady byly nejsledovanější v říjnu 2017. Zároveň už jsme pro vás připravili malou ochutnávku vánočního televizního...

Stáhnout

Month in Media - September 2017

Month in Media - September 2017

10/10/2017 10/10/2017

Jaké změny provedl během září Google, Twitter či Instagram a co nového připravil Amazon se svým "Echo" nebo Google ve Street View se...

Stáhnout

Fast Take on Twitter

Fast Take on Twitter

02/10/2017 02/10/2017

Twitter zahájil testování tweetů s 280 znaky. Pokud nakonec bude tento krok skutečně realizován, naskytnou se značkám zcela nové...

Stáhnout

Month in Media - August 2017

Month in Media - August 2017

20/09/2017 20/09/2017

Ani během letních měsíců svět médií a reklamy nespí. Co myslíte, jak rychle roste počet uživatelů Snapchatu? Odpověď a jiné další...

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti.
14/07/2016

Sledovanost finálového zápasu fotbalového mistrovství dosahovala v některých momentech až 22 %, přičemž téměř jednu pětinu tvořila sledovanost mimo domov. U ostatních zápasů tvořila OOH sledovanost zápasů 17-37 % z celkového ratingu. Přičemž nejvyššího podílu (37 %) dosáhla u zápasu Česko-Chorvatsko.

Sledovanost všech zápasů si můžete prohlédnout na tomto webu: http://shiny.median.cz/EURO2016/

OOH sledovanost EURA přesahovala u některých zápasů jednu třetinu celkové sledovanosti.