Media Club spolupracoval s MEC na první reklamní kampani v technologii HbbTV na Primě » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 13
Month in Media - August 2017

Month in Media - August 2017

20/09/2017 20/09/2017

Ani během letních měsíců svět médií a reklamy nespí. Co myslíte, jak rychle roste počet uživatelů Snapchatu? Odpověď a jiné další...

Stáhnout

TV trendy srpen 2017

TV trendy srpen 2017

13/09/2017 13/09/2017

V MEC jsme opět nakoukli pod pokličku televizních stanic a sledovaností za měsíc srpen. 

Stáhnout

Skutečná data a pravdivý příběh o odložené sledovanosti TV.

Skutečná data a pravdivý příběh o odložené sledovanosti TV.

10/08/2017 10/08/2017

OD 1.9.2017 SE MĚNÍ „OFICIÁLNÍ MĚNA TV PROJEKTU NA NASTAVENÍ LIVE + TS0–3,...

Stáhnout

Month in Media - July

Month in Media - July

03/08/2017 03/08/2017

Červenec byl na novinky v mediálním světe opět velmi rozmanitý a proto doporučujeme přečíst si další číslo našeho měsíčního přehledu. O...

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
Media Club spolupracoval s MEC na první reklamní kampani v technologii HbbTV na Primě
29/10/2015

Media Club zrealizoval spolu s MEC pro Vodafone první kampaň, která využívala nově zaváděnou technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) na Primě. Celkem jsme kampaní zasáhli 620 000 diváků.

 

Kreativa první HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) kampaně využívala formátu červeného tlačítka, které se zobrazovalo v pravém dolním rohu televizní obrazovky v jednotlivých pořadech po dobu jednoho týdne. Diváci byli během pořadů vyzýváni k jeho stisknutí. Poté byli přesměrováni na cílovou HbbTV stránku klienta Vodafone, kde byl promován Rodinný tarif Red+.

„Výsledky kampaně ukázaly, že nejvyšší penetrace TV disponující technologií HbbTV, je u diváků kanálu COOL. Nejvyšší proklikovost (click- through rate) jsme zaznamenali u vysílání TV Prima,“ komentuje výsledky Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV. Nejlepších výsledků kampaně dosáhla FTV Prima u pořadů Česko Slovensko má talent, Ano, šéfe!, Vinaři, Autosalon a Bořiči mýtů.

Podle odhadů je aktuálně v ČR okolo 800 000 televizních přijímačů připojených k internetu a podporujících technologii HbbTV. Podle odhadu Českých Radiokomunikací, které přinášejí na své platformě možnost provozování HbbTV, bude na konci roku 2020 v Česku 3,6 milionu domácností s alespoň jednou HbbTV, z toho 2,44 milionu bude aktivně připojených k internetu. Podle výzkumu MML jsou diváci, kteří používají technologii HbbTV, ve věku 16–44 let, z větších měst a patří do socioekonomických skupin A,B.

“Po zkušenostech s prvními kampaněmi v HbbTV s tím v MEC určitě nekončíme a již teď spřádáme plány nad dalším využitím u našich klientů” komentuje kampaň Michal Ťoupalík, Interaction Manager, MEC.

Media Club spolupracoval s MEC na první reklamní kampani v technologii HbbTV na Primě