MEC GLOBAL investuje do Talentů na konferenci Advertising Week 2015 » MEC Czech

DJLT Animation
  • Naše výzkumy
    Naše výzkumy
  • Publikace
    Publikace
  • Blog
    Blog
  • Search
    Search

Naše výzkumy

go
1 / 2

Publikace

go
1 / 14
TV trendy říjen 2017

TV trendy říjen 2017

20/11/2017 20/11/2017

Podívejte se, které pořady byly nejsledovanější v říjnu 2017. Zároveň už jsme pro vás připravili malou ochutnávku vánočního televizního...

Stáhnout

Month in Media - September 2017

Month in Media - September 2017

10/10/2017 10/10/2017

Jaké změny provedl během září Google, Twitter či Instagram a co nového připravil Amazon se svým "Echo" nebo Google ve Street View se...

Stáhnout

Fast Take on Twitter

Fast Take on Twitter

02/10/2017 02/10/2017

Twitter zahájil testování tweetů s 280 znaky. Pokud nakonec bude tento krok skutečně realizován, naskytnou se značkám zcela nové...

Stáhnout

Month in Media - August 2017

Month in Media - August 2017

20/09/2017 20/09/2017

Ani během letních měsíců svět médií a reklamy nespí. Co myslíte, jak rychle roste počet uživatelů Snapchatu? Odpověď a jiné další...

Stáhnout

Blog

1 / 2
 
 
MEC GLOBAL investuje do Talentů na konferenci Advertising Week 2015
29/09/2015

MEC Global se stalo sponzorem Talent Tracku na konferenci Advertising Week 2015.

Jedná se již o 12. ročník setkání odborníků oblasti marketingu a mediálních komunikací, které se koná v New Yorku od 28. září do 2. října.

Talent Track je historicky poprvé součástí této události a jeho cílem je rozvinout diskuzi okolo inovací v rámci Talent Managementu a angažovanosti zaměstnanců. Na celodenním sympóziu na toto téma vystoupí přední experti z praxe, aby sdíleli své zkušenosti i případové studie z různých oblastí podnikání. Hlavním tématem bude identifikace, motivace a udržení talentů.

“Talent je mízou úspěchu, nicméně naše odvětví není zrovna proslulé inovacemi v oblasti Talent Managementu. Tak jako přinášíme inovace pro naše klienty, musíme myslet stejně inovativně i při práci s talenty, tak abychom je správně identifikovali, motivovali a zapojili do našeho byznysu. V MEC máme radost, že můžeme toto téma rozvíjet, nacházet nové pohledy a překonávat tradiční pojetí úlohy zaměstnanců“, tvrdí Marie-Claire Barker, Global Chief Talent Officer MEC.

Matt Scheckner, CEO of Advertising Week dodal: „MEC patří dík za to, že se ujalo vedení diskuze na toto zásadní téma a že přivedlo k diskuzi řadu expertů jak s tradičním pohledem, tak zastánců out-of-the-box myšlení. Těšíme se na dopad, který tato diskuze bude mít na naše budoucí talenty.“

Jako součást programu povede Marie-Claire Barker diskuzi na téma: „Co přináší spokojenost zaměstnanců“ MEC se snaží ukázat, jak dobré prostředí a všímavost zlepšují angažovanost zaměstnanců a přispívají k prosperitě firemní kultury. MEC hledá odpovědi na otázku, zda investice do inovací při vyhledávání, motivaci a udržení talentů, zvyšují motivaci zaměstnanců a mění firemní prostředí v jakémkoliv odvětví.

MEC bude také vést diskuzi „Růst v době dramatických změn“, moderovanou Marlou Kaplowitz, CEO of MEC North America. Návštěvníci si vyslechnou zkušenosti společností, které přečkaly moderní rozkolísanou dobu a přehodnocují roli technologií. Technologie by mohly pomoci při znovuobjevování pracovního prostředí, které napomáhá přechodu z tradičních struktur pracovního prostředí k budování silných a vzájemně propojených týmů za využití firemních hodnot, mise a kultury

Pokud je pro Vás práce s talenty důležitá, přidejte se ke konverzaci na toto téma na @MECIdeas a #MECatAWXII.

Pro více informací navštivte Advertising Week AWXII (http://www.advertisingweek.com)

MEC GLOBAL investuje do Talentů na konferenci Advertising Week 2015